Кошик
154 відгуків
+380 (97) 223-40-91
+380 (93) 874-86-52
Zelena-mriya
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Умови повернення для товарів належної якості Терміни та умови повернення коштів: – Якщо цілісність товару та упаковки не порушена, ми повернемо гроші на карту протягом 3 днів. Повернення та обмін товарів можна зробити: – Через перевізника Нова Пошта. Повернення та обмін товарів неналежної якості: – Відповідно до ЗУ "Про захист прав споживачів" ви можете повернути або обміняти товар неналежної якості протягом 14 днів. – Доставка оплачується продавцем. Якщо цілісність товару та упаковки не порушена. Повернення та обмін товарів належної якості: – Відповідно до ЗУ "Про захист прав споживачів" ви можете повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 днів. – Доставка оплачується покупцем. Повернення відбувається за допомогою транспортної компанії, якою здійснювалася доставка товару покупцю. – Повернення коштів відбувається на банківську карту покупця, яку він вказує при запиті на повернення товару протягом 7(семи) робочих днів, з дня отримання запиту на повернення. Умови повернення товарів належної якості: – Якщо з якоїсь причини отриманий товар не підійшов за зовнішніми характеристиками, необхідно повернути посилку працівникові служби доставки. Кур'єрська служба самостійно оформляє повернення товару відправнику. Ми будемо вдячні за повідомлення нашому менеджеру про відмову від отримання телефоном. Умови повернення товарів неналежної якості: Ви обов'язково оглядаєте товар при отриманні. Якщо товар пошкоджений, несправний, не відповідає замовленню, Ви фіксуєте це з перевізником і відмовляєтеся від посилки. Якщо Ви після прийняття товару від перевізника виявляєте одну з перерахованих вище ситуацій, то будь-які відправки нам на склад відбуваються тільки після попереднього погодження з нами. Відразу надсилайте до одного з месенджерів фото товару, товарної упаковки та детальне фото чи відео, яке розкриває суть проблеми. – Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner